لالالالالالالالا كدة كتيييييييييييييير

ليش التأخير الرهيب

كل يوم عم انتظر وانتظر وانتظر ولله بنسي الاحداث

ما تعرفوا ان هاي المانجا عزيزة علي قلبي

وراح اعيد كلامي وازيد فية ان المانجا دي هي اول مانجا اقرئها والدخلتني عالم المانجا

بعد مشاهدتي للانمي النهاية ما عجبتني وعرفت ان هناك مانجا تكمل الاحداث قلت اجرب

اشوف المانجا حلوة ولا لا

بس قراتها ولقيتها جميلة لهيك كل يوم بفتح ولله اشوف اي فصل نزل ولا لا

لاكن بيخيب املي وما ينزل شيء

احنا حاليا بالفصل 146 والمانجا كلها 180 شابتر

يوجد كتير من الناس بيشجعوكم فريق الحان الحياة

لاكن انتم تترجون فصل واحد من المانجا كل شهر او شهر ونصف

رغم ان المانجا مكتملة

انتم هكذا بتجعلوا المتابيعين ينسوا الاحداث او يفقدوا الرغبة في قراتها بعد ذلك

عارفة ان الترجمة حاجة مو سهلة لاكن انتم فريق صحيح لذلك يجب ان تتعاونوا لانتهاء المانجا

لاكن .... لو انكم لا تستطيعون الاكمال في الترجمة حاولوا ايجاد من يترجمها

انا بجد بحب هذة المانجا ولا اريدكم ان تتوقفوا عن ترجمتها

والاحداث تصبح مشوقة اكثر فاكثر

لذلك ارجوكم لا تتاخروا

واعلموا ان هناك غيري من يشجعكم ويحب هذة المانجا

بلتوفيق

2017-02-04
اشطة اية السرعة الرهيبة دي يلا كملو كملوا  :)
2016-09-21
احم احم انا هكتب تعليق طويل زي الفات اوكي 
اانا منتظرة الفصل الجديد بحماس ما لة اخر 
وكل يوم ادخل اشوف الفصل نزل ولا لا بس مش بلقية نزل بزعل اوي 
رغم ان الفصول بلانجليزية مكتملة تقريبا 
لاكن انتم بتتاخرو كتيير فصل كل شهر بس او اتنين 
عارفة انو صعب عليكو فريق الحان الحياة بس لو مش قادرين تعملوا لوحدهم شوفوا مساعدات 
وكمان المانجا فقط 180 فصل يعني خلاص هانت 
حتي مفيش فصل بمناسبة العيد 
بجد زعلت كتير انا من عشاق هذة المانجا كتير بحبها جدا حبي ليها ما لها حدود 
بتجمع بين الحب والصداقة والكوميديا بطريقة جذابة وجميلة 
لذلك ارجو عدم التاخير 
********
اما بقا بخصوص تعليقي للفصل الاخير لاني ما علقت اسففففة 
بجد بقيت عاملة كدة 
دول لسة في الصف السادس 
بس دي كانت اجمل هدية عملها مش عارفة اسمو اية صديق ام ميكان 
بس انو يخلي ناتسو وميكان يقبلوا بجد فرحت ليهم 
انا لما بقرا هذة المانجا بحس بجد اني جواها بعيش معاهم الجو 
علشان كدة بزعل لما الاقي الفصول ما بتنزل الا فين وفين 
بجد عايزة اعرف الهيحصل لميكان 
انا اتحمست اكتر لما عرفت انها بتحب ناتسو هي كمان 
انا دايما بشجعكم يا فريق الحان الحياة 
بلتوفيق  ما تستسلموا 
وما تتاخروا 
هفضل اشجعم بلتوفيق 

2016-09-18
الفصل السادس نزل من اسبوع تقريبا ليش ما ترجمتو الفصل 
انا حبيت هذة المانجا جدا وانتظر بحماس الفصل القادم 
بليز نزلوا الفصل بسرعة 
هفضل مشجعة هذة المانجا 
لذلك ارجو عدم التاخير 
بلتوفيق 
2016-09-18
اكلموا بليييييييييييييييييز كتير عجبتني :) :) 
2016-09-17
قصة فريدة من نوعها عجبتني ارجوا الاستمرار ☺ 
ما توقفوا بلتوفيق
هشجعكوا :) 
2016-08-21
بليز كملوا ما تتاخروا علينا :()  بحب هذة المانجا كتير :( 
ارجوكم عدم التاخير
وبلتوفيق في الفصول القادمة :)

2016-08-19
بليييز كملوا بحب اوك المانجا بلييييييييييييز سرعوا 
في تنزيل الفصول ليش التاخير :( 
بحب اوي يونا وهاك ^^ 
بليز ما تتركوا المانجا :( 
2016-08-06
يعني هو غبي ولا اية مش شايف الشبهة 
هي بس بتلبس شعر طويل ومش عارف يتعرف عليها 
الواد حطم قلبها بجد زعلت عليها 
هي عيزاة يحبها بشخصيتها الحقيقية 
بتوفيق في باقي الفصول 
2016-08-02
جميلة جدا كملي بلييييييييييييييييييييييييييييز 
بس عايزة اعرف هو عندة كام سنة ؟؟؟؟؟ 
شكلة مش كبير ولا حاجة 
بس المنانجا حلوة كتير الصراحة 
بلتوفيق ^^ 
2016-08-02

menna